sobota, 29 sierpnia 2015

Witam po dłuższej przerwie!
Trochę mnie nie było, wakacje, znajomi, imprezy ale już koniec tego dobrego ;)
Szukałam ostatnio jednej bluzki w szafie i znalazłam sukienkę o której kompletnie zapomniałam...
Sukienka z cienkiego materiału, niby sportowa, niby dresowa ale można ja nosić na wiele sposobów.
Dzisiaj ze szpilkami.
Ogólnie długość midi, zawsze myślałam że nie jest dla mnie ale jakoś to wygląda.
Kiecka marki by insomnia kieca sklep kupiona chyba półtora roku temu. Uwaga rozmiar L, gdzie moje 48-50 weszło spokojnie. Ogólnie odzież tej marki to ,,dresówka", większość obszerniejsze bluzy czy właśnie sukienki także myślę że warto tam zajrzeć. Następnym razem pokażę ją w sportowym zestawieniu.
A teraz uciekam na działeczkę się zrelaksować ;) 





sukienka by insomnia/ buty atmosphere/ torebka atmosphere

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz